.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واحدهای صنفی متخلف و گرانفروش پلمب می شوند
فرماندار رامسر با بیان اینکه واحدهای صنفی متخلف و گرانفروش فوری پلمب می شوند بر برخورد قاطع با گرانفروشان و کم فروشان تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمد آزاد پیش ازظهر دوشنبه در ستاد تنظیم بازار شهرستان با بیان اینکه با محتکران و گرانفروشان و کم فروشان برخورد قانونی خواهد شد نسبت به پلمپ فوری واحدهای صنفی متخلف هشدار دارد.

وی تصریح کرد: کل تولید بنزین در داخل کشور بوده و عدم مدیریت سبب واردات می شود که با وجود خودکفایی در این بخش پسندیده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست‌.

وی با بیان اینکه حمل کالاها با وسایل نقلیه غیر بنزین سوز انجام می شود و ضرورتی برای افزایش قیمت کالا وجود ندارد با تاکید نظارت جدی بر بازار گفت: گزارش رصد روزانه قیمت کالاهای اساسی و خدمات، موجودی و ذخیره انبارها، تعداد گشت های بازرسی و تعداد پرونده های تشکیل شده توسط ستاد تنظیم بازار انجام شود.

محمد آزاد افزود: اعتراضات‌مردمی باید در راستای قانون باشد و شرایطی که برخی افراد سودجو در شهرهای دیگر ایجاد و زندگی را سخت کردند زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی با اشاره به نظارت جدی بر بازار برای پیشگیری از افزایش قیمت توسط افراد سودجو خاطرنشان کرد: اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی، طرح ویژه نظارت بر بازار را در دستور کار قرار داده و با گرانفروشی و احتکار برخورد شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر گفت: اعمال هرگونه افزایش قیمت در کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع و هرگونه مجوز افزایش نرخ که تا این تاریخ اعمال نشده لغو می شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.